Bye Sweden!

Det har blivit en hel del tidsinställda inlägg, jag vet! Men jag vill att nu följer med på min resa så gott ni kan från era dataskärmar. Just nu sitter jag på Arlanda, eller lite mer troligt sitter jag i ett flygplan och säkert ojjar jag mig över att jag glömt något himla väsentligt!
 
Minns när jag åkte ner mot Arlanda i maj för att för första gången åka mot Egypten ensam. På tåget kom jag då i kontakt med en tjej som var påväg mot arlanda för att åka vidare till Skottland. Hon frågade mig vad jag glömt och ljudligt suckade jag över att jag glömt min drickyoughurt i kylskåpet hemma i Umeå. Kan lova att hon brast i skratt. En drickyoughurt? Vad är det att glömma tyckte hon, som hade glömt både det ena och det andra som jag skulle bli tokig om jag hade lämnat kvar hemma. Trots att jag är en person som sparar allt till sista sekunden så verkar jag ändå packa med det mesta. Men slår vad om att jag glömt något!
 
Hur som helst så väntar inga fler tidsinställda inlägg för bloggen. Utan nu ska jag ta mig från Arlanda mot Istanbul och sedan bege mig mot Egyptens huvudstad Cairo. Mycket kan hinna ske på vägen. Kanske  lär sig grisar äntligen att flyga och kanske går jag vilse och slår läger inne på Istanbuls flygplats. Vem vet. Nästa gång ett inlägg kommer ut så befinner jag med i ett varmt land med min M♥ och då får ni veta alla otroliga upptåg som kan ha skett under min resa.
 


Men tills dess, simma lugnt och jag älskar er!
 

 
I know I used the the time-decider alot recently! It makes it possible to write a post here on my blog and decide when it should be posted. But I use it so much just because I want all of you to be a part of my trip as long as you can from your computer. Right now I'm guessing that I'm sitting in an airplane and worry about all the stuff i forgot to bring.

I remember the first time I went to Egypt all by myself. On the train to Stockholm I met a girl who was on her way to travel to. She asked me if i forgot anything and i said to hear with my sad voice that I forgot some food that I wanted to eat on the airport. She started laughing so hard. She had forgot this and that and some of the other stuff so she thought that me, forgetting my breakfast, was hilarious. So I hope you all see, even if I save all the things i have til the last minute, I get almost everything I wanted to bring!

Anyway, there is no more posts on its way right now. Now I will go from arlanda in Stockholm to Istanbul and hopefully end up in Cairo. I guess that alot of things can happen on the way. Who know, maybe pigs can fly and maybe I'm lost at Istanbuls airport.  I will let you know next time i write from my new home in Egypt where i live with my M♥!

Until then, take it easy and I love you all!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Trevlig resa Annica! Tänk att du är där snart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback