Blonde, brunette or ginger?

Jag har problem, som alltid! Varje gång jag funderar på att gå till frisören och byta hårfärg uppkommer en massa "kanske", "aldrig", "självklart", "Kanske" kring vilken hårfärg jag bör ha. Vill göra något innan jag flyttar iväg då jag inte orkar med silvershampoo och fula utväxter medan jag är där. Men vad ska man välja? Ska jag fortsätta vara blond eller ska jag återgå till mina rötter som brunett? Eller kanske jag ska ta ytterligare en sväng som rödhårig? Jag kan inte bestämma mig men det är hög tid för en förändring!








 

 
Always the same problem when I'm in this situation. Everytime I'm thinking about going to a hairdresser and change the color of my hair i get so many thoughts and I can't really decide anything. Should I stay as a blond or should I go back to my roots and become a brunette again? Or should I be a ginger? I can't decide! I really don't want to use all that silver-shampoo and worrying about my hair becoming green or some other weird color because of the water. So I think its time for some changing!
 

Kommentarer
Postat av: Ann

Men kära hjärtat.. det är väl ändå uppenbart att du är som allra snyggast som BLOND! Går ju inte att jämföra med det andra!
Kram!

2012-08-21 @ 12:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback