William tar över Youtube

Youtube i all ära! Varje gång jag ska lägga mig och sova så måste jag (och då menar jag ett sådant måste som kan liknas med att andas) surfa runt lite och titta på videos på youtube.



Hur som helst upptäckte jag för någon vecka sen den underbara och helt fantastiska Lillabloggen. Sedan dess han hans videos varit mitt måste (nästan mitt kall i livet?) innan det är dags att stänga igen ögonen. Men igår valde jag att försöka hitta fler roliga videos och ramlade då över något som kallas Malvin Studios. Vem dyker då inte upp under videon utom Lillabloggen-William.. Han verkar helt klart ta över youtube och jag känner rent spontant - låt han göra det!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den enda videon me han jag sett som är lite kul! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback