Nya Naglar

Igårkväll så fick jag en idé om att måla om mina naglar. Förr i tiden (okej, det låter som om jag pratar om år 1873, men jag siktar snarare in mig på förra året) så höll jag allt som oftast på med mina naglar och gjorde nya och färgstarka kombinationer. Tror en del av dem faktiskt hamnade på bloggen så den som känner sig manad är välkommen att söka igenom arkivet till höger.

Hursomhelst så gjorde jag om mina naglar igår. Det var Sandy-Landy som fick mig på humör igen när hon pratade om att måla om sina naglar lite. Så igårkväll tog jag tillfället i akt och gjorde om mina. De blev halva rosa och halva lila (för vem kan bestämma sig för en färg när alla är så fina?). Sedan är de matta med hjälp av ett mattlack från ELF. SO FANCY!


Naglarna ser flammiga och "omålade" ut på vissa ställen. Så är ej fallet!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sandy-Landy?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback