Kostnadsfri shopping

Lever just nu på en mycket begränsad budget men trots det kommer jag in i mina små shoppingbegär och behöver omedelbart just allt! Igår var det en sådan dag och för att stilla mitt shoppingbegär så hade jag turen att plånboken svämmade över av presentkort. Så jag tog tillfället i akt och åkte ner till stan för att spendera rubbet!


Hmm.. ser nu att jag måste ha något för skor med rosetter... Töntigt..

Hittade allt på bilden för de presentkort jag hade. Kändes mycket bra att få spendera pengar utan att faktiskt spendera några pengar alls! Handlade lite mer grejer men det var så mycket tråkigt så det visar jag inte upp (typ allergitabletter från apoteket?).

Längtar till att snart strutta omkring i mina nya sommarskor och dofta gott av Body Shops bodybutter samtidigt som jag har fabulösa ögonfransar tack vare min nya mascara. Kostnadsfri shopping när den är som bäst.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härliga och fina saker och gratis är ju godast :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback