Gör något nyttigt med ditt liv...

Sitter här och funderar vad jag egentligen gör med mina dagar. Dagarna bara går och går och jag kan ju lova att jag inte blir yngre och yngre. Måste verkligen börja komma igång med något, skaffa mig en hobby eller på någotvis börja använda min tid till annat än att vänta in framtiden.

Vad har varit dagens roliga tro? Har kokat kaffe och diskat. Ja, thats it. Har myst lite med Totoro också och även hunnit med att se åtskilliga repriser på TV. Som sagt, det gäller att förvalta sin tid på denna jord väl.


Snart ska jag smyga iväg till Sandra och få bukt på hennes "Gula och orangea, wannabe-blonde"-hår. Kommer nog bli asbra och jag tror vi kommer få en kanon reslutat!

Men innan dess då? Ja, vi får se. Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan ju tycka träna, resa och umgås me vänner är nyttigt! ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback