Det är dags igen

Jag har bestämt mig för att köra igång med min blogg igen. Än en gång ska jag sträva efter att sätta mitt fotavtryck i cyberrymden och någonstans på vägen ska jag intala mig att alla som läser min blogg förändras och blir till bättre människor. Men känn ingen press Annica!

En hel del har hänt sen sist. Min examen är klar och jag kan väl idag passa in mig i katergorin mellan två jobb. Söker jobb och jobbförslagen lyser med sin frånvaro, men någonstans känner jag att allt kommer ordna sig till slut ändå.

Egentligen skulle jag vilja börja på ny kula med ny blogg, men varför ge upp hela mitt liv som står nedskrivet sedan 2006? Nä, låt oss istället hedra historien och försätta på min gamla hedliga webbadress. På denna adress kan ni läsa hur jag spenderade sommarlovet när jag gick gymnasiet, hur kärleken kommit och gått i mitt liv och hur jag påbörjade min universitetsutbildning och hur jag sitter här idag arbetslös och allergisk med ingen som helst aning om framtiden. Men den kommer visa sig, förr eller senare. Fram till dess ska jag lära mig att ta vara på alla chanser som kommer i min väg och fortsätta gå framåt. Välkommen tillbaka att ta del av mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Välkommen tillbaka, äntligen!! ;)

Postat av: Eric

Låter spännande! ;)

Välkommen tillbaka till ettor och nollor :D

2012-04-23 @ 16:44:26
URL: http://www.errcoify.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback