Bra morgon

En bra start på "morgonen" bör karaktäriseras av att man vaknar utvilad och inte allergisk, att man äter en god stor frukost och öppnar ett brev med massa presetkort. Det sätter en bra avstamp för hela dagen vill jag lova!

Var för snart ett år sedan jag var med i en undersöking där de skulle studera ifall en persons livsegenskaper kunde hänga samman med personens DNA. Ja, konstig undersökning var det och jag fick lov att spotta 7 gånger i ett provrör för att de skulle ha en massa saliv av mig. Så det var inte mer än rätt att man fick 400kronor för hela besväret.

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och beställt presentkorten. Det fick bli 300kronor på skopunkten så jag kan köpa någon söt sommarsko då jag kastade mina i Egypten och är i stort behov av liknande skor nu. Sedan blev det 100kronor på HM för att mascaran har tagit slut. Så det är vad mina pengar ska gå till! Now you know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback