Blondiner har roligare?

Varit blond ett tag nu och i brist på annat att göra (plus en enorm utväxt) så blev det igår dags att ta ett beslut - blond eller brunett? Hade en blonderingsförpackning kvar hemma sen förra gången, så plånboken fick ta mitt beslut. Jag blev blondin igen och herregud vad blond jag blev! Sist jag gjorde det minns jag att jag tyckte det var ganska orange och fult men igår så blev jag verkligen vithårig!

Men alla vet ju att blondiner har roligare så får försöka intala mig i det. Och med min kommande snygga bränna så kanske det blir ganska okej. Men här får ni en bild på (bitch-)resultatet.


Kommentarer
Postat av: Eric

Ojoj snyggt! 2 inlägg samma dag dessutom ;)

Nej inte brunett, blä ;) En kompis blev brunett för 2 månader sen och det är så skönt att hon är blond igen :)



Blondiner har roligare!

Postat av: Jenny

Du passar i båda tycker jag, men du ser brunare ut i blont ;)

2012-04-23 @ 17:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback