Ytterligare halloweenproblem

Idag blev heldagen i skolan inställd så istället för att vara en duktig student gick jag ned till stan för att försöka fixa ihop min halloweenkostym. Bestämde mig för att köra på det enkla och säkra kortet att vara en vampyr så köpte med mig vampyrtänder och lite fake-blod. Blir alltså inget märkvärdigt men jag kommer iallafall passa in i halloweentemat.


När jag kom hem så bestämde jag mig för att prova tänderna och blodet bara för att försöka få en idé om hur man kan göra. Ska man ha mycket blod över hela hakan eller bara lite i mungipan? Testade på båda alternativen och efter mycket klet så var det dags att tvätta bort det. För jag kan ju inte gå omkring här hemma med en massa blod, tänk om grannen ringer på?!

Tvättar bort blodet och upptäcker till min fasa att färgen inte går bort! Jag är alltså helt röd om händerna och om hakan vilket ser mycket komiskt ut. Hur länge ska jag behöva se ut såhär?! Börjar snart fundera på att lägga ned halloween. Allt jobbar ju ändå emot mig!

Kommentarer
Postat av: Sandra

De är ju för underbart! haha :P

Postat av: Sofia

Perfekt, då kommer blodet med andra ord sitta i hela Halloweenfesten utan att du behöver fundera över att det skulle vara borta ;)

2011-10-27 @ 18:20:53
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback