Bitter?

Ni som följt min blogg under en tid vet att jag ofta ställt mig negativ till Facebook och att jag tar min pauser lite nu och då från denna hemsida. Idéen med Facebook är bra tycker jag. Det är lätt att hitta varandra, ta kontakt med någon som du inte vågat prata med ansikte mot ansikte eller kanske hitta en vän du inte sett på länge. Möjligheterna är många med att ha hela världen samlade på ett och samma ställe på internet.

Men som ni säkert redan vet hatar jag alla onödiga statusuppdateringar och idag är ingen skillnad. Jag bryr mig fortfarande inte om vad hälften av mina vänner åt till frukost, att en tredjedel av dem är trötta och en handfull tycker att det är kallt ute. Skriv något intressant istället va?


Kommentarer
Postat av: Marlene

Fast... vad du tycker är ointressant kanske andra finner intressant? ;) Om jag skriver en status uppdatering om mina barn exempelvis, så tycker nog de flesta småbarnsföräldrar att det är kul och intressant medan du kanske finner det tråkigt och onödigt? :P Det beror ju på hur man är som person! Men visst, inte behöver jag veta vad du äter till frukost varje morgon ;)

2011-10-10 @ 17:50:26
Postat av: Sandra

Ja de är klart de är många onödiga, ibland känns de dock som halva grejen me uppdateringarna är just att de är onödiga. Jo onödigare desto bättre! :P

Postat av: Sofia

ELLER HUR!!! Jag bryr mig inte om att någon skall gå ner i tvättstugan och några timmar senare att tvätten är klar... Är på din sida vad gäller statusuppdaterinar!

2011-10-10 @ 21:40:17
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback