TVsex på bästa sändningstid

Imorse under min youtube scanning med frukostmackan i handen så satte jag istället nästan den i halsen. Brukar söka runt lite och se om man finner något roligt och idag slogs jag av en dans från Dancing with the stars. Ni vet det där programmet som är som let's dance?

I Sverige blev det ramaskri av Laila Bagges rumpchock och det stod länge om den i tidningar och på nätet. Laila Bagge hade visat sin rumpa i TV! OH MY GOD! Den dans jag hittade på youtube slår Bagges rumpa rakt ner till lekskolan igen. Denna dans är utförd av Cinthia Fernandez och hennes danspartner (har inget namn på honom) och låt oss säga att den är otroligt mycket värre än en rumpa som blixtrar förbi på tvskärmen.



Klippet är utan ljud.

Detta kan ju ses som ren porr om du frågar mig. Funderade länge om jag ville lägga ut den på min blogg men jag bestämde mig för att den skulle få en plats här eftersom jag upptäckte en sak med alla de kommentarer som finns under klippet. Överallt pratar det om att hon är en slampa, en hora och allt annat som kan kopplas till den kvinnliga sexualiteten. Ingenstans står det om mannen som även han står där helt naken i slutsenen. Varför?

Visst, kan tycka att dansen är långt över gränsen av vad som bör visas i nationell TV under bästa sändningstid. Men samtidigt, varför ska enbart kvinnan få ta smällen?

Kommentarer
Postat av: Sandra

OMG!

Jadu de är väl för vi lever i ett mansdominderande samhälle där mannen inte kan ses som hora?

Postat av: Sofia

Hahaha, sjukt! Tänk om det där hade dykt upp i svensk tv :)



Ja, det är galet att kvinnan alltid skall bli så smutskastad även om mannen gör något som i princip är det samma!

2011-10-28 @ 15:49:03
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback