Söndagkväll

Söndag och det har varit en riktigt feel good-day. Gårdagen spenderades med Sandra och vi var ute på stan och svängde våra ben på dansgolvet vilket var trevligt. Trots total klädbrist och otroliga sminksvårigheter så blev kvällen riktigt bra.

Kom sent på natten hem till Mattias och ställde då väckarklockan på halv nio. Mobilen berättade då glatt att det var 4 timmar kvar till alarmet skulle ringa. Men trots de få timmarna kom jag smärtfritt upp ur sängen och hoppade på cykeln för att ta mig in till stan för att träffa Marlene, Milo och Minnah. Milo skulle på pyttedans och jag fick agera barnvakt till Minnah. Så vi satt på sidan av och tittade på när barnen dansade. Precis så ska söndagmorgonar vara!

Nu är jag dock hemma i min lägenhet med min underbara Totoro, en påse naturgodis och sex and the city-filmen på TV. Kvällen är perfekt som den är och imorgon drar en ny vecka igång med en massa plugg och arbete. Men det ångesten tar vi imorgon!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja de va kul att shakea rumpan! :P

Postat av: Lisa

Kolla vår blogg för att se vem som vann! :)

2011-10-03 @ 16:03:57
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback