Som ett brev på posten

Idag kom min vinst från Blogg.se-tävlingen där man kunde vinna antingen Britney Spears nya parfym eller biljetter till en av hennes konserter som snart sker i Sverige. Hade faktiskt aldrig luktat på den nya parfymen så det var med spänning som jag öppnade paketet och såg den lilla asken där i brevet.


Jag tycker att den luktar gott och väldigt kvinnligt, vilket jag tror var meningen när parfymen skapades. Den känns inte som någon date-parfym som man hade när man gick i mellanstadiet direkt! Den är även väldigt stark i doften, eftersom jag sitter här nu med ett sprut på ena handleden och känner parfymen utan problem. Det är rikigt bra så man slipper slösa och ta sju sprut för att ens ana doften.

Detta kommer nog bli min utgångs-parfym då den faktiskt är så pass stark i doften. Sedan känns den verkligen som en doft som passar sena danskvällar snarare än tråkiga dagar i skolan.
Mycket bra pris må jag säga!

Kommentarer
Postat av: Sara

Snygg flaska!

Postat av: Sofia

Fast du får gärna ha på dig den i skolan nån gång så jag får lukta :)

2011-10-08 @ 20:39:37
URL: http://soufih.blogg.se/
Postat av: DR

Have a nice day!

2011-10-09 @ 14:27:24
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback