Paket i brevlådan

Jag skulle lätt kunna vänja mig med att få små paket på posten. Det är roligt, spännande och man känner sig uppskattad. Det finns alltså enbart positiva saker med att få paket skickat till sig själv.


Idag dök ett grönt paket ner i min brevlåda. Visserligen visste jag att den var på väg men det var ändå en trevlig överraskning. Min mamma postade ett litet paket till mig förra veckan så då kom hit till Umeå idag. Jag visste att hon skulle posta ett kort på min brors två fina barn. Men ut paketet ramlar också två vantar och två färgade mascaror i blått och silver. Tack älskade Mamma!



Kommentarer
Postat av: moster

Har mor stickat vantar till dig? Verkar som hon tror att du fortfarande är liten, färgade mascaror användes väl när du var en liten tjej?

2011-10-17 @ 18:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback