Off to school

Imorgon ska skolarbetet vara klart och jag har en hel del kvar att göra. Så denna dag kräver en ny plats att sitta på och försöka finna lite ro i kroppen för att maximera min studieförmåga. Låt oss hoppas att universitetsbiblioteket gör sett och att kunskapen bara flödar genom mig. Dock tvivlar jag!

Dags att bege mig så att ingen hinner ta boken före mig. För då blir det riktigt svårt! Klätt mig varmt (var frost ute när jag vaknade) så nu hoppas jag att jag slipper bli sjuk! Ha en bra dag allihopa!


Vet att jag fastnat för dåliga Webbcam-bilder men det är behändligt när man vill ha
bild i inlägget och orkar inte söka reda på kameran, ta en kort och sedan koppla in allt i datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback