Ny vecka, nya tag.

Måndag igen och jag vaknar som vanligt upp från min frånvaro av bloggen. Dock bör jag inte sitta här och skriva nu, utan istället bör jag sitta med mitt worddokument och fylla den med all kunskap som jag och författaren Hwang har. Han och jag behöver verkligen slå våra kloka huvuden ihop om detta ska gå..

Är på jakt efter den ultimata pluggplatsen. Har ni några förslag? Sitta på waynes funkar alltid men är inte vidare ekonomiskt så jag söker nu något annat som kan motivera mig att skriva. När jag väl sitter hemma och pluggar så finns det alltid så mycket man kan göra istället. Totoro är tovig, kattlådan behöver bytas, disken växer och blomman i vardagsrummet behöver vattnas. Så istället för att sitta hemma sitter jag nu hemma hos pojkvännen medan han är på jobbet. Kan inte påstå att det går bättre här än hemma...


Ska bli klok som en bok...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback