Morgonproblem

Kom ner i sängen väldigt sent igår tack vare den dumma seminarieuppgiften. Jag tror att jag egentligen har gjort helt fel och att jag skrivit om helt fel grejer. Antar att det är upp till bevis om lite mer än en timme.

Jag är lite orolig över hur seminariumet ska gå till. Ska jag sitta och läsa upp allt jag skrivit? Eller ska det bara bli en öppen diskussion om allt eller hur kommer det funka? Känner mig dock alldeles för trött för att slösa all min lilla energi på det.

Sjuk har jag blivit också, trots att jag så stolt berättade igår att jag klätt på mig. Men de få plusgraderna i norr tog mig ändå och idag sitter jag här med rinnande näsa och ond hals. Morgonen kunde helt klart ha börjat bättre.

Till råga på allt så håller min D-tangent på att ge upp. Så nu medan jag sitter och skriver så får man våldstrycka för kung och fosterland på tangenten för att kunna skriva. Livet går bra nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback