Min dag

Efter två dagar i skolan väntar nu några dagar ledighet inför ett seminarium vi har nästa vecka. Vet att jag borde plugga och komma igång men det finns alltid så mycket annat man vill och kan göra. Man kan jobba, kolla på reprisen av outsiders eller kanske ta tag i det växande diskberget i köket. Som sagt finns det alltid områden i mitt liv som kräver min uppmärksamhet.

Dagen ser iallafall ut som så att jag ska hoppa in i duschen och sedan påbörja pluggandet för att sedan bege mig mot jobbet. Jobbar 15-22 ikväll så natten kommer spenderas hos Mattias. Riktigt skönt att han bor så pass nära mitt jobb att det bara tar något enstaka minut att ta sig dit. Hur ser er dag ut idag?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Plugg med utv.psyk. INTE roligt alls!!! Kommer aldrig bli färdig med den här uppgiften känns det som :( Hoppas det går bra för dig med pluggandet och jobbet ikväll!!

Postat av: Sandra

Skönt me ledighet!

Min började med muntlig tenta, nu ska ja börja på den skriftliga tentan sen iväg på samtal och sen fortsätta plugga. Yey! :D

2011-10-05 @ 10:43:57
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback