Måsten och Modomatch

Om ni bara kunde logga in på min blogg så skulle ni se hur många utkast som ligger opublicerade just nu. Jag har börjat skriva på ett inlägg men ett tu tre så har jag behövt springa från datorn och göra något annat. Detta annat har ofta varit skolan, jobb eller passandet av någon busstid. Känns som om det är mycket på gång nu och jag hatar egentligen att ha dagarna helt planerade.

Att ha en måste-sak om dagen är inte så farligt. Men när dagens alla måsten blir fem eller sex så är det inte kul längre och det känns som om man jobbar sig framåt i lera. Jag vill vara överallt, hinna med allt och träffa alla - det funkar inte! Måste börja tagga ned nu och fokusera på bara en sak. Jag får börja med det imorgon.

Idag har jag pluggat på waynes med förskolelärar-studenterna vilket alltid är trevligt. Det surrades, dracks Latte och lästes böcker lite hur som helst. Måste verkligen tipsa om det, det höjer (tro det eller ej) studieförmågan iallafall för mig.



Once upon a time..

 

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och göra mig lite klar. Om mindre än två timmar drar jag mot Övik och Modomatchen och kommer nog komma hem ganska sent. Riktigt längesedan jag gick på en Modomatch så det känns riktigt kul att återigen sitta där i den kalla ishallen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken härlig pluggdag du har haft då! Hade jag suttit på waynes med massa andra hade jag nog inte läst en enda rad i någon bok :)

Postat av: Sandra

Ja visst äre trevligt att plugga me oss! haha :P



Men va?! Äger du en MoDo tröja! Nu blir jag AVIS!!!!!

2011-10-06 @ 17:11:12
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback