I have a dream...

Klockan är nu snart 18.00 denna tisdag i oktober. Jag ska snart sätta mig och skriva min sista del på uppgiften, efter att ha läst en massa engelska kapitel i Erica Burmans bok Deconstruction developmental psychology under dagen. Jag är obeskrivligt less på att sitta i mitt kök, på min hårda trä-köksstol under en lampa som inte helt fungerar som den ska.

Nä, jag vill ut och resa, se världen och leva livet istället. Inte sitta här och damma och göra att min blogg inte handlar om annat än pluggpanik och tråkiga böcker. Nä, vill att min blogg ska fyllas med trevliga bilder på palmer, solsken och kanske en och annan glass på stranden. Dock känns det väldigt långt borta för denna fattiga student.


Kommentarer
Postat av: Sara

Helt klart Dubai! :) Dit är jättebilligt att åka och även billigt att leva :) Där får man sol, bad, shopping och det finns massa roligt att göra och se! En jättehäftig stad som jag varmt rekommenderar :)

Postat av: Anonym

du får se lite frammåt, snart är det slut på studentlivet (som du säkert kommer att sakna också) o då ska du ut i arbetslivet då tror jag nog att du har råd att fara ut o resa o se världen /mamma

2011-10-13 @ 00:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback