Halloweenproblem!

Ni som hängt med under veckan vet säkert att jag nyligen beställt en halloweendräkt som skulle användas på lördag då halloween går av stapeln. Jag skulle vara the wicked queen från Snövit och planerna var helt klara. Idag kom dräkten på posten och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Dräkten på bilden från tradera visar en fin dräkt med en lila kjol, lila korsett och en lång fin cape. Kläderna som nu ligger på mitt golv visar något helt annat!

För det första kan jag hälsa att min fot är mycket längre än kjolen. Funderar faktiskt på om kjolen kan användas till hårband då den är så otroligt kort! Vem ska kunna ha den på sig? Knappast inte någon som är 1.70 lång och inte sugen på att visa hela härligheten för alla som vill se. Toppen har ungefärligt samma bredd som kjolen vilket gjörde hela provningen skrattretande. Aldrig känt mig så stor, ful och fet någonsin! Capen är den enda som motsvarade mina förväntningar men när man sätter den runt halsen så kvävs man nästan av allt tyg som hänger på ryggen. Vilken flopp!! Problemet ligger nu i vad jag faktiskt ska ha på mig på lördag. Blir det förra årets piratdräkt eller något helt annat? Idéer, tankar och tips mottages!


Kommentarer
Postat av: Ramona

Jadu, jag beställde hem en rödluvan-dräkt och ja.. inte vacker! men det skiter jag i för nu kan jag inte skicka tillbaka den för jag har förstört den! :P jag har tänkt va en läskig rödluvan, och det va värsta guldkanten på alltiopa, så jag satte mig och sprätte bort allt, så nu är det fransat upp lite här och var! Blir spännande det där.. :P

2011-10-26 @ 20:10:46
Postat av: Sandra

Förstår du varför jag sa jag inte ska fira Halloween? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback