E.L.F.

Idag tog jag tag i saken och gjorde min livs första beställning från hemsidan E.L.F. För er som inte riktigt vet om den sidan så säljer de riktigt billigt smink. Jag antar dock att man till stor del får det man betalar för och efter att ha läst en del kommentarer om märket så valde jag att beställa större delar från deras Studio-märke. Detta ska då vara lite finare och lite bättre kvalite än på vanliga ELF märket. Dock är prisskillnaden inget att prata om. Produkterna från ELF går loss på 15 kronor medan studio går loss på 35 kronor.
Ska bli spännande att se vad man får när man får beställningen!

Kommentarer
Postat av: Sandra F

Hur funkar det när man ska betala då det är i Dollar? Är inte så haj på det här med internetshopping men riktigt billigt smink var det ;)

Postat av: Sandra

Jag har också beställt! :P

2011-10-27 @ 07:18:34
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kul! Hoppas du bli nöjd med köpet :)

2011-10-27 @ 08:34:21
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback