driftstörningar i all ära

Kommunicera - mitt otroliga bredbandbolag är på gång igen. Igår började mitt internet att ge upp när jag skulle ta mig an alla kvinnors rätt - att se desperate housewives på datorn. Då började mitt Internet att lägga ner och jag blev livrädd över att SWAT-teamet snart skulle spränga upp dörren och dra med mig in till polisstationen.. Jag satt där och väntade och inget SWAT-team kom utan istället tittade internet fram igen. Men nu är som sagt mitt bredbandsbolag på gång igen. Internet har hittills legat nere hela dagen och jag är grymt uttråkad med huvudvärk. Vad ska man göra, vad ska man göra? Tur att det finns internet på min fina Sony Ericsson arc som jag kan underhålla mig med tills riktiga internet kommer igång igen!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag har praktik på sundskolan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback