Britney spears - Cosmic Radiance

När vann jag något senast? Ska jag vara helt ärlig så kan jag inte ens minnas! Kom ihåg att jag vann en Botniabanan mugg fylld med reklamgodis någongång när jag gick i scouterna för hundra år sedan. Men det är också det enda jag kan minnas att jag har vunnit.

Så därför blev jag extra glad idag när jag kom in på min blogg och såg att jag fått en kommentar från en av bloggarna där jag deltog i en Britney-tävling. Där stod det att jag skulle gå in på deras blogg och kolla vem som vunnit deras tävling. Lagom road tryckte jag in på deras blogg och ser att det är en Annica som vunnit. Inte kan det väl vara jag?!

Tänka sig, det kunde det! Så jag har nu haft turen att vinna Britneys nya parfym Cosmic Radiance hos
Systrarnabackstrom!


Cosmic Radiance är berikad med en touch av fyllig citrus och ljuvliga frukter som välver sig
kring en bouquet av bländande vita blommor. Sensuella noter av ambra, sandelträ
och flytande vanilj framträder ur bakgrunden för att skapa en kurvig, kvinnlig stil.

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

- Vinnaren av parfymen i Britney Spears-tävlingen är presenterad! :D

Passa gärna på att vara med i min nya tävling:

http://adaras.se/2011/october/vinn-fargade-linser-fran-lensstore.html#comment



Sov gott! :)

2011-10-04 @ 01:42:13
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback