Årets halloweendräkt

snart är det dags igen för årets maskeraddag. Blandade känslor är det faktiskt inför denna dag. Minns förra året då jag beställde en helt underbar dräkt att ha på mig och det var fest hemma hos Emelie och Linda. Det var en rolig kväll (trots att vissa vandrande in i dimman lite för djupt. Inga namn nämnda ;-D)

Iår har det dock blivit lite med stressigt och jag har haft svårigheter att få tag i den dräkt jag ville ha. Så i helgen tog stressen över och jag beställde en som var okej. Så istället för att vara vampyr eller Queen of hearts från Alice i underlandet så kommer jag istället att förvandlas till Den elaka drottningen från Snövit. Dräkten var billig, skulle gå fort att få hem den och korsetten/kjolen kan jag ju använda annars också. Så i det stora hela så var väl denna dräkt mer värd pengarna än den tidigare vampyrdräkten. Har ni tips på sminkningen så gör gärna av er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback