Dags för biobesök

Snart beger jag mig ner mot staden för att se den nya Pirates of the caribbean - on stranger tides. Har längtat efter att denna film skulle komma och nu är det äntligen dags att sätta sig i biomörkret med 3Dglasögonen på. Men innan det roliga drar igång ska jag och min partner in crime Sandra ta en fika för att komma i rätt stämning.

Det är något visst med alla pirates-filmer. Om det är Jack Sparrow, Disneys mentalitet eller alla fascinerande sagor om pirater som gör att jag älskar filmerna vet jag inte. Men de är högt uppskattade hos mig och såväl hos Sandra. Vad tycker ni om de tidigare filmerna?

Bjuder på en "dagens bild" och en bild på mig som pirat. Minns ni min halloween-outfit? Kanske skulle dragit på mig den för att komma i riktig piratstämning. Aargh!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Läängtar!!! Den kommer va asbra!! :D

Postat av: Ramona

ska också se den snart :)

2011-05-19 @ 18:50:37
URL: http://ramonahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback