Önskelista

Snart blir jag gammal, äldre och ett steg närmare pensionen. Tänkte här underlätta för mina föräldrar, givmilda kompisar och alla andra personer som vill ge mig en present på min stora dag!

Orkade inte ge mig på en mer omfattande önskelista än denna men måste nog säga att jag ändå fått med det viktigaste. Önskar mig en ny cykel (eller iallafall nya cykeldäck), en ny TV, en IPOD nano/ MP3 och filmen Scott Pilgrim vs. the world. Önskar mig självklart fler filmer/DVDboxar än enbart den. Både filmer från Tim Burton och Hayao Miyazaki är alltid välkomna! Önskar mig även smycken (exempelvis från Thomas Sabo), en ny bäddmadrass med memoryskum och presentkort till bio. Önskar mig även The body shops nya parfym Dreams Unlimited.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aj då.... inte fotriktiga skor då alltså?

2011-04-01 @ 15:34:35
Postat av: Sandra

Ja du kan ju alltid önska! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback