Mina ambitioner

Dag 29 på 30 dagar av sanningar ska averkas och dagens tema är mina ambitioner. Ambitioner, önskningar, vilja, hopp och tro är för mig sammankopplade och ihop rörda med varandra. Vi behöver alltså detta för att skapa och följa våra ambitioner.

För mig är ambitioner viktiga att ha och jag drar starka kopplingar mellan detta ord och drömmar. Drömmar, liksom ambitioner är för mig en strävan efter ett mål. Mina ambitioner idag är exempelvis att gå ut min utbildning och finna en plats på denna jord där jag trivs och utvecklas. Att i framtiden hitta en person som jag vill dela livet med och att jag aldrig slutar att unna mig saker som jag behöver för min personliga utveckling. Vad är ambition för dig? Vad strävar du efter just nu?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag strävar efter absolut lycka! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback