Glädje i youtube-format

Jag ser ljuset i tunneln. Jag vet att sommaren är på gång , solen skiner och fåglarna har börjat komma ut från sina gömställen. Snart kommer allt som hör sommaren till!

Att sitta ute på gräset, picnic med vänner, middagar utomhus och glädjefull musik. Jag kan känna att det är nära nu. Idag har jag lokaliserat en av de låtar som kommer bli en av dessa glädjelåtar under sommaren för mig. Det är inga mindre än Hanson som gör comeback i mitt liv med en härlig låt och med ett utseende som fungerar mycket bättre än det tidigare långa håret. Vad tycker ni om låten?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh redan kär! <3

Postat av: Sandra F

Inte alls dum!! :D Mina idoler för 100 år sedan ;)

2011-03-16 @ 17:59:24
URL: http://virgoart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback