Bildutmaningen

Alla ni som läser en massa bloggar har nog redan sprungit på denna utmaning ett antal gånger. Nu är det min tur att ta del av den och vi vet väl alla redan nu hur den kommer sluta; en utmaning som ska ta 30 dagar kommer snarare ta tre månader för mig men jag brukar avsluta dem tillslut. Så höll ögonen öppna för att få se mitt liv i bilder.  Vilken bild ser ni fram emot?

1 - En bild på mig själv.
2 - En bild på någon i min familj.
3 - En bild på någon jag umgås väldigt mycket med.
4 - En bild på mig och en vän som jag inte umgåtts med på länge.
5 - En gammal bild på mig själv.
6 - En bild på en konstig tid i mitt liv.
7 - En bild som jag aldrig lagt upp.
8 - En bild på mig och en klasskompis.
9 - En bild på mitt husdjur.
10 - En bild på någon jag tycker är väldigt snäll.
11 - En bild på en person som jag kan berätta allt för.
12 - En bild på min vardag.
13 - En bild på en person som jag saknar.
14 - En bild från memory lane.
15 - En bild från ett annat land.
16 - En bild på ett minne
17 - En bild på hur jag tror att jag uppfattas.
18 - En bild på jag fritid.
19 - En bild på ett ställe jag älskar.
20 - En bild på något jag tycker är vackert.
21 - En bild på en person som alltid ställer upp för mig.
22 - En bild på en tid jag saknar.
23 - En bild från i somras.
24 - En bild som gör mig glad.
25 - En bild från min framtid.
26 - En bild på någon jag aldrig kommer släppa taget om.
27 - En bild som jag alltid skrattar åt.
28 - En tokig bild.
29 - En bild som representerar mig.
30 - Den nyaste bilden på mig själv


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nr 6 och 25 tro ja :P

Postat av: Ramona

Kul! :D

2011-03-27 @ 20:55:41
URL: http://ramonahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback