vaktmästare Annica

Känt mig som en vaktmästare den senaste tiden. När jag går skramlar mina nycklar och det känns som om jag kan komma in i nästan alla lägenheter i hela Umeå. Men så är det självfallet inte.

Är råttvakt hos Sandra och växtvattnare hos Elin nuförtiden. Det gäller att hålla igång för att ligga på topp. Gårdagen spenderades till en viss del hemma hos Sandra där det blev råttmys och tuggummi-ätning i brist på annat. Jag och råttorna hann även med att lösa världsfreden och kom på ett botemedel som funkar på världens alla sjukdommar. Men de exakta svaren väntar jag nog med att dela med mig av. Man vill ju inte förstöra spänningen.

Så tillsvidare får ni nöja er med lite bilder från råttmyset.



Kommentarer
Postat av: Sandra

haha snygg bild med svansen i ansiktet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback