Sony Ericsson Arc

Jag förklarar mig härmed som alla andra! Jag har flytit med strömmen som en död fisk och gett upp min knapptelefon mot en sprillans ny touchtelefon med internet. Ja, nu förtiden går jag likt många andra i vår värld, runt med en liten minidator i min ficka så att alla kan få tag på mig - alltid! Jag är numera konstant online på facebook och håller annars på att fipplar med min nya telefon. Appar - vilket härligt tidsfördriv.

Ja, jag är såld. Kan inte förstå hur jag kunnat leva utan denna magnifika sak. Okej, jag överdriver lite men måste ändå erkänna - jag har gått och blivit nörd!

Än så länge har jag inte hunnit med att hårdtesta telefonen men kameran har jag provat. Så jag bjuder här på några egobilder (ja, de är det enda korten jag hittills hunnit ta). Mer erkänn, det blir bra bilder trots att det är en mobilkamera?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill ocksa bli en dod fisk!

2011-06-06 @ 12:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback