Fotografering i Övik

Var som bekant nere i Övik och fotades i veckan vilket var superkul! Riktigt varmt, solen sken och jag var åter i mitt kära Övik. På schemat för min tredagarstur i min hemstad stod fotografering på torsdagen, umgås med Jenny på fredagen och på lördagen var det dags att visa pojkvännen vart jag har vuxit upp. Full fart och ingen vila d.v.s.

Men det är skönt att få komma hem till Övik ibland och veta vart allt ligger, springa på gamla nära och kära och återuppliva gamla minnen. Blev en del bad i havet och en del shopping, massa sol och god mat, samt en stor skopa glada skratt!


Kommentarer
Postat av: sandra

Snygg bild!

2011-06-13 @ 10:47:04
Postat av: Ramona

Fin bild :) Du får komma ner snart igen tycker jag!

2011-06-13 @ 11:18:32
Postat av: Sandra

Men då var det ju du nere i hamnen i lördags va? Var så himla osäker på om det var du :P Du får ursäkta mitt dåliga uppförande att inte heja ;)

Postat av: Sofia

Åh, vilken vacker bild!!

2011-06-13 @ 12:41:33
URL: http://soufih.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jättefin bild! :)

2011-06-15 @ 21:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback