Dagens 'to do'

Snart är förmiddagen över och jag har fortfarande inte kommit iväg någonstans. Solen skiner (det blåser dock ute) och för mig och Sandra väntar en skön promenad in till stan. Kan lova att det är behövligt efter allt snask vi smällde i oss igår när vi såg filmen Limitless.

Idag ska jag försöka hinna med att lyssna på Johnny Glaas nere på stan och sedan blir det nog en kaffe på Barista. Godare kaffe får man nästan leta efter. Efter blir det att pallra sig hem och förbereda inför kvällens bravader. Sandra och jag ska fara ut och skaka rumpan som vanligt. Riktigt längesen vi kom ut och dansade nu så ikväll är det dags att damma av klackarna och sätta höften i rullning. Syns på Allstar!


Bjuder på ännu en 'modell'bild.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Allstar the place to be...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback