att sova sig igenom ett krig

Inatt utbröt ett krig i min drömvärld men vad det var som utbröt det vet jag inte. Förhoppningsvis var det inget litet och onödigt som tandkräm och borstade tänder som det annars tjatades om i drömmen. Glömde jag borsta tänderna igår och detta var ett sätt för mitt undermedvetna att berätta det för mig? Kändes dock lite överdrivet med krig för oborstade tänder. Don't you think?

Hursomhelst var drömmen riktigt jobbig eftersom jag fick träffa många av mina nära och kära där i kriget. Totoro blev instängd i en plåtlåda och jag fick träffa min farfar som jag inte haft möjligheten att träffa på många år eftersom han inte lever längre.

Vaknade upp med en såndär orolig känsla i magen. Var nästan jobbigt att vakna eftersom kriget hade lugnat ner sig och jag, min bror, maria och min farfar var på väg bort från eländet i bil. Var skönt att få sitta i baksätet med min farfar och fara mot bättre tider! Dock är det alltid jobbigt att sedan vakna upp i verkligheten och veta hur mycket man faktiskt saknar vissa människor...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken fin bild!

Postat av: Jenny

Riktigt fin bild utav er. Minns så väl då vi var yngre och hälsade på, vi gick på någon loppis i Bjästa och tittade på kalle anka tidningar ;)

2011-06-18 @ 11:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback