AllstarUtgång

Nu är det ett tag sedan jag skrev på riktigt här på bloggen. Senast berättade jag att det nalkades för en utgång och utgången hade sina upp- och nedgångar. Kvällen började med att jag stod hemma och beklagade mig över sminket. Inget blev bra och jag tyckte jag såg ut som en fågelskrämma men klockan var för mycket för att ställa in kvällen och danssugen var jag ju!

Hos Sandra väntade strawberry daquiri och vattenpipa. Måste säga att drinkarna verkligen blev jättegoda och det var härligt att sitta i solen på Ålidhem med Sandra och röka vattenpipan från Tunisien. Dock blev det nog lite för mycket för både mig och Sandra eftersom vi satt i några timmar och rökte på den där pipan.



Senare mot natten begav vi oss till Allstar och där träffade vi två killar som till alla medel försökte verka coola över att de kände BB-simon. Till deras förtret fick inte den informationen den slagningskraft som de hade önskat då Sandra inte alls sett BigBrother och jag inte riktigt brydde mig utan var mer intresserad av vad det kom för låtar på dansgolvet.

Hur som helst kom BB-simon tillslut till Allstar så man fick ju se honom och det roligaste under hela kvällen var alla dessa hundratals kvinnor/tjejer/flickor som flockades runt honom. Det kramades hejvilt och man kunde verkligen se vart i lokalen han befann sig, för där var alla andra också! Komiskt! Som Sandra sa:- "Han är en B-kändis som inte ens är miljonär!". Ligger ju något i det....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygga bilder! Känner mig mycket hedrad att du valde att citera mig... haha ;)

Postat av: Carolina

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-12 @ 16:37:36
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Rebecca - TÄVLING I BLOGGEN

Verkar som en lyckad kväll!

2011-07-20 @ 21:00:43
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback