Solen skiner och det är fortfarande varmt ...

mms_img152475217 (MMS)

Solen skiner och det är fortfarande varmt och skönt. Trots att klockan snart är åtta! Kvällen spenderas med pojkvännen och hans brors familj. Blir alltså en kväll i riktig sommaranda. Sol, bad och grillning. Riktigt härligt! Annars har det inte skett mycket den senaste tiden. Facebookuppehållet gick smärtfritt och måste erkänna att det var riktigt skönt. Nog kände man sig lite mer utanför det sociala men jag upplevde att jag fick bra mycket mer tid över till annat. Illa, eller hur? Hunnit umgås med pojkvännen, jobbat och även ridit för 'första' gången i mitt liv. Var riktigt roligt! Bilder kommer senare på mig och ak's stora, fina häst!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback