Morgontristess

Godmorgon alla där ute. Här sitter man helt färdig för jobbet en hel timme innan man börjar. Känns lagom irriterande då jag verkligen fick kämpa mig upp ur sängen imorse. Har lust att somna om en sväng men är rädd att jag blir alldeles för trött då så jag kämpar vidare i min vakna ensamhet.

Undra vad denna dag kommer att bjuda på? Jag kommmer jobba 8-22 och sedan tänkte jag försöka ta mig hem till Carlshem och hämta lite grejer och sedan hopppa på pojkvännens cykel och åka tillbaka in mot staden. Har, under hans utlandsresa, lånat hem hans cykel som måste ha tillverkats tidigt 1800-tal med tanke på allt skrammelljud den för. Men jag älskar den!

Har lärt mig mobilblogga nu i min tristess över att inte kunna logga in på Facebook. Jag har dock inte kunnat komma underfund med hur rubriksättningen sker så ni får stå ut med att mina mobilinlägg ser ut som inlägget under detta.

Hoppas ni får en bra dag idag så bjuder jag på ännu en modellbild från fotograferingen i Övik


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jobba lugnt! Snygg bild!

2011-07-02 @ 09:14:13
Postat av: Sandra

Jobba lugnt! Snygg bild!

2011-07-02 @ 09:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback