Bloggtävling och tidsbrist

Längesedan man var igång på bloggen nu. Solen skiner, sommaren är definitivt här och jag har nu inte bara ett sommarjobb, utan två! Så jag jobbar lite extra mycket just nu så tiden för bloggen finns inte riktigt. Men jag lever fortfarande och ska försöka publicera något litet när jag hittar lite tid.

Haft en hemmakväll ikväll med Totoro och det har varit mysigt. Läst igenom en massa bloggar som jag missat och kollat igenom alla sidor där man är medlem. Så nu är jag uppdaterad igen!

Hittade en superbra tävling på
Agnes blogg där man kunde vinna en resa till och från Polen med Unity Line! Helt galet bra bloggtävling vill jag lova! Tur att jag tog mig tiden för att kolla igenom blogglistan idag för tävlingen går ut ikväll, och delta vill man ju verkligen! Har varit taggad på att resa till Polen nu ett tag. Om du skulle vinna en resa till Polen för fyra personer, vilka hade du tagit med dig?

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om valfritt märkesplagg :) du får gärna blogga om tävlingen för att öka din chans att vinna



:D <3

Postat av: ramona

Vad är ditt andra sommarjobb? :)

2011-07-21 @ 07:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback