På gång

Nu är ni många som beklagat er över mitt långa juluppehåll från bloggen. Tar åt mig av kritiken och försöker väl starta upp bloggfingrarna igen!

Vart börjar man? Skolan har kört igång igen och jag är åter kedjad vid skolbänken. Känns faktiskt helt okej och man blir faktiskt ganska peppad när man vet att det bara är ett år kvar på utbildningen. Ett år! Januari 2012 ska jag ut och slåss arbetsmarknaden och arbeta som socionom. Spännande!

Annars har min tysta bloggperiod innehållit en massa biobesök och någon enstaka utgång. Har även umgåtts med en massa vänner och även spenderat timmar vid mitt nya Xbox 360. Men nu ska det bli andra bullar! Bloggen ska komma igång igen så jag ber er att hålla ögonen öppna för nya inlägg!

Take care!


Ego-time

Kommentarer
Postat av: Ramona

BRA Annica! :)

2011-01-30 @ 18:23:24
Postat av: Cecilia

Snygg tröja! =)

Köpt på?

Postat av: Sandra

Vilken lady! :P

2011-01-30 @ 20:34:12
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/
Postat av: Solid Snake

Härligt att du är tillbaka :=). Så du har äntligen fått en 360, det är ju fantastiskt och jag skulle bli så glad om du kunde dela med dig av din gamertag till mig :=). Hade ju varit grymt kul att spela med nån lokalt så att säga :=)

2011-02-02 @ 18:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback