Dags för förändring

Imorgon är det dags för en ny tid, en helt ny era! Mitt hår ska av, trimmas och fixas till och förhoppningsvis kommer det i slutändan bli bra! Det är äntligen dags för frisörtid.

Alltså ska mitt ljusbruna/guldiga/skit konstiga färg på håret bort och istället ersättas med något annat. Önskar att jag kunde återgå till det röda men jag får inse det - färgen fastnar inte på mitt hår! När jag kom hem från Tunisien i slutet på augusti så färgade mitt hår rött ihopp om att det skulle bli lika snyggt som förra gången. Istället tvättades färgen ut efter en gång och jag kände hur 1000lappen rann ner i avloppet när man stod där i duschen.

Så för att trädda mina pengar så kommer jag nu välja en annan färg. Vilken färg det blir har jag inte riktigt bestämt ännu. Kanske blir jag ljus igen? eller mörkhårig? Eller varför inte köra på en curella de vil frisyr? Vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Ramona

jag tycker du är fin i alla färger du har haft! men blont är fint till bruna ögon! ;)

2011-02-03 @ 23:23:10
Postat av: Cristoffer

Tycker lätt blont är finast på dig ;-)

2011-02-04 @ 00:43:22
Postat av: Sofia

Spännande med ny hårfärg och frilla!! :) Tycker du passade bra i både ljust och mörkt. Synd att det röda inte fastnar på dig för det var du jättesnygg i när du hade det!!

Postat av: Erika Agneryd

Vad spännande din blogg verkar vara. kommer med all säkerhet att läsa igen! (: Ha en rolig helg :p

2011-02-21 @ 22:02:01
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback