Syns i media

Snart börjar jag konkurrera med Kissie om mediautrymmet, nästan iallafall!

Tidigt imorse fick jag ett SMS av en klasskompis om att min blogg var med i ett repotage i Örnsköldsviks Allehanda. Lite chockad och lite yrvaken försökte jag fatta vad hon pratade om och tydligen så fanns jag där i tidningen till allas beskådan. Visst finns jag till allmän beskådan här på internet också men hade inte väntat mig att synas i tryckt media. Än fast det bara var en liten bild och en länk till min blogg så blir man ändå glad och kanske hittar någon ny läsare hit idag?

Vad hittar man då på min blogg? Kortfattat kan man säga att det finns mycket tankar och funderingar kring livet och olika livsöden här som då går hand i hand med den utbildning jag läser, men ni hittar även en stor skopa av mig, mitt liv och mina stora intressen resor och film.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Coolt! :P

Postat av: Ramona

wiihoo! ;)

2011-02-14 @ 09:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback