Peter Forsberg

Världen har inte gått under, än fast det kan verka så på facebook och bloggar runt om på nätet. Peter Forsberg har lagt ner hockeyn - igen, och hela världen verkar sörja hans beslut. Men snälla, han har ju knappt spelat på evigheter om jag fattat det rätt? Han har varit på isen någon enstaka gång och hela världen jublar över hans comeback som slutar lika snabbt som den börjar. Det är handleder, fotleder och kanske en och annan hjärnskakning - fatta att gubben Forsberg är slut och redo att pensionera sig och sluta med att jaga plastpuckar på is.

Visst, han var duktig, det säger jag ingenting om. Han var säkert en av de bästa spelarna i världen när allt kommer kring men hursomhelst har han knappt spelat de senaste åren. Så ingenting har egentligen förändrats mer än att vi slipper läsa om hur Peter Forsberg gör comeback för att sedan två dagar senare läsa om att skadan förvärrats och att han inte kommer kunna spela mer under denna säsong. Nu ska det bli intressant att se va gubben Forsberg kommer att underhålla sig med de kommande åren. Vad tror ni?



Kommentarer
Postat av: Sandra

haha! så rätt, så rätt!!!!

Postat av: Anders Lundqvist

Killen var ju en stjärna utan dess like och förtjänar all respekt och heder!

Tyvärr håller jag med dig, han borde lagt av för länge sedan, och avslutat när han fortfarande låg på topp. Nu känns det ganska troligt att han kommer ägna sin tid på golfbanan och möjligen arbete för MoDo, vi får väl se! ;)

2011-02-15 @ 13:03:59
Postat av: felicia

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!

2011-02-15 @ 14:09:39
URL: http://feliciajaking.blogg.se/
Postat av: Ramona

Det blir spännande att se! Kanske öppnar han en ny hockeyhall i Övik? Som han kommer döpa till Foppa- Arena!

2011-02-15 @ 16:00:15
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Tacktack! :) vad gör du idag då? :)

2011-02-16 @ 12:08:38
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback