Min favoritplats

Det finns många platser runt om i världen som jag tycker om, platser då jag känner att jag kan ta det lugnt och bara njuta av att vara där. Samtidigt finns det bara en plats som alltid skänker mig lugn och harmoni och det är vackra Ulvön.





Kom inte ihåg hur gammal jag var när min faster köpte stugan på fjären men jag kommer ihåg att jag älskat den platsen under hela min uppväxt. Vacker natur, havet och skog, en liten hamn med söta små hus, ett gammalt kapell, badplatser och en doft av sommar - jag älskar det!






Min absoluta favoritplats är alltså min fasters sommarstuga på Ulvön. Jag brukar försöka åka dit iallafall en gång om året, ladda batterierna, umgås med släkt och se allt det vackra som utspelar sig på Ulvön. Får ni chansen att åka dit över en dag ska ni verkligen ta den! För Ulvön är verkligen bottenhavets pärla!
Har ni något guldkorn ute i världen?

Kommentarer
Postat av: Ramona

Ulvön är fint! :) Länge sen jag va där, man borde ta en tripp dit i sommar :)

Postat av: Sandra

Fint! :P

2011-02-23 @ 14:49:53
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/
Postat av: Carola

Hoppas att du får möjlighet att komma nu till sommaren. Huset, bryggan och vi har saknat dig!

2011-02-23 @ 16:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback