Att finna kärleken

Alla hjärtans dag, kärlek och middag på fin resturang. Alla hjärtans dag, ensam ätandes pasta med tonfisk. Sitter i mitt kök och äter min något fattiga studentmiddag och läser runt på de olika webbtidningarna. Ramlade som en överraksning över en artikel om det perfekta paret som jag tänkte dela med mig av till er. Artikeln menar att beroende på vart i syskonskaran du befinner så är erat förhållande antingen toppen eller lite mer slitsamt.

Jag är yngsta barnet i vår familj och enligt artikeln tenderar jag då att vara sämre på att hålla ordning på mig och dessutom ska jag gilla att vara beroende av någon. Visst låter jag som ett riktigt kap? Inte konstigt att jag är singel om jag ses som oordningssam och i behov att vara beroende av någon! Jag ska i min tur passa bra ihop ett ett förstfött barn då de ska kunna stå för strukturen och vara omhändertagande. 

Nu till frågan om man kan tro på detta? Jag har haft två stora kärlekar hittills i livet. Ena med en kille som faktiskt var ett förstabarn och den andra med ett yngstabarn. Tydligen gick båda åt pipsvängen. Hur ser det ut för dig? Vem är du i syskonskaran och vem har du som din stora kärlek?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är äldst kanske därför vi funkar så bra ihop då jag är så ordningssam. hahaha :P



Och tja du vet hure se ut på den fronten. :P

Postat av: Emelie

Jag gick den grafiska inriktningen och tog studenten 2009! Vilka lärare hade du? :D

Postat av: Ramona

jag är yngst och har ett ensambarn som kärlek! vad kan det betyda? :P

2011-02-14 @ 22:05:05
Postat av: Cecilia

Jag är äldsta barnet och Niklas lika så.

2011-02-15 @ 09:51:02
URL: http://hemmahosjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback