Alltid något annat

Tisdag och jag måste plugga så jag kan lämna in den examinerande uppgiften på fredag. Examinerande, ordet låter illa i mina öron. Finns så mycket mer jag skulle vilja göra än att sitta och läsa om hur äldre par bor och lever tillsammans och ännu värre, metodkapitlet för hur forskaren kommit fram till hur verkligheten ser ut.

Disken lockar, dammsugaren kallar och tillochmed kattlådan drar mig uppmärksamhet från dagens uppgift. Men bit i det sura äpplet nu Annica och börja ro detta i hamn! Så får vi se efteråt hur sugen jag är på att ta hand om kattlådan...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig med! <3

2011-02-15 @ 10:37:48
Postat av: Sandra

haha men se där. den där kommentaren är från mig! :P

Postat av: Hilda

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-08 @ 13:00:16
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback