Att visa verklig styrka

Efter en dag med en massa skolarbete kommer jag in på facebook och ser att en video spridit sig som en löpeld genom mina vänner. Ett flertal har publicerat den och skrivit om hur stark denna kille är. Så jag startade den för att se vad jag missat under dagen.


Vilken kille! Vilken styrka att sitta där framför kameran efter att ha skrivit alla dessa lappar om hu han upplever sina dagar och sitt liv. Vilken styrka att sedan bestämma sig för att det får vara nog och att han är starkare än den person som de andra vill trycka ned i gruset. Han är stark och jag är säker på att han kommer förändra många människor liv.

Kommentarer
Postat av: Ramona

helt otrolig!

2011-12-04 @ 20:40:44
Postat av: Sandra

Få människor saknar den styrkan!

Postat av: Julia

Sv: Du kan alltid beställa hem en färgring, vilket är det säkraste sättet att hitta rätt. Men om du inte vill göra det så tipsar jag om att om du skulle bolla mellan två olika färger, ta det mörkare för dom kan lätt se lite mörkare ut på bilderna och det är alltid snyggare att ha en lite för mörk hårförlängning än en för ljus. Om du beställer från rapunzelofsweden.se så ska du gå efter den bilden på hela huvudet för då ser man lättare hur tonen ser ut i helhet.

2011-12-05 @ 14:22:59
URL: http://juliajuneblad.blogg.se/
Postat av: Lea Rebeckas Foton

Hehe ja de är nog många som kan känna igen sig i henne:P



Jo han är riktigt söt den lilla modellen :)



Hujja denna video är så sorlig:(

2011-12-05 @ 23:56:33
URL: http://rebudka.blogg.se/fotobloggen
Postat av: Fia

Budskapet är fantastiskt, tyvärr är videon fejk och killen ifråga har lagt upp en video på youtube med sina vänner där han berättar att alltsammans är en bluff. Synd att han förstör för de som verkliwhn är utsatta! Kram från en annan socionom

2011-12-20 @ 00:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback