Tillbaka i lillrummet

zEtt år sedan var det Totoro bodde i mammas lilla datarum i metropolen Mellansel utanför Övik. Nu sitter jag och min tappra följeslagare här igen i exakt samma rum. Jag kommer bo här inne med Totoro i två dagar för att sedan lämna honom och bege mig mot Turkiet i två veckor. Känns alltid lite dumt att lämna honom men jag hoppas att det kommer gå bra. Favoritleksakerna är med och radion spelar rix fm hela dagarna. Kommer nog komma tillbaka från Turkiet och finna att min katt lärt sig prata och att han sjunger Semptember låtar och diverse sånger av Veronica Maggio dagarna i ända..


Jag och Totoro för nått år sedan. <3

Annars ser de närmaste dagarna ut såhär:
Kommer bo hos mamma i mellansel fram till fredagen då jag vänder in mot Övik-stad och tillbringar en natt hos pappa. Sedan åker jag vidare mot Umeå på lördagen och gör alla förberedelser inför resan som går av stapeln den 22/8. SNART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback