sitter på jobbet

Idag var inte heller dagen då jag skulle vakna upp pigg, kry och fit for fight! Istället vaknade jag upp med hosta, en ond hals och en näsa som snorar som en treårings.. Men hoppet är det sista som lämnar människan så jag kämpar vidare för att bli frisk. Försökte mig på att vitlökskurera mig igår (vilket pojkvännen inte uppskattade fullt ut). Men det tycks inte ha hjälp något vidare då jag fortfarande mår som jag gör. Har du något tips på bra huskurer mot hosta? ...Trist väder är det ute så det är inte så jobbigt att jobba idag. Var runt tio grader imorse när jag satte mig på cykeln för att ta mig till jobbet. 10 GRADER! Det är aldrig okej att det är tio grader ute i början på augusti.. Borde det inte vara ganska varmt och fuktigt ute då? nä, hösten är här....

Kommentarer
Postat av: Ramona

Det enda som jag tycker brukar hjälpa är Cocillana som man får utskriven på resept! Innehåller morfin, bra grejer! ;)

Postat av: AK

ingefära och honung i varmt vatten:)

2011-08-13 @ 15:45:19
URL: http://www.akheladan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback